HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Drága olvasóim

2008.10.06. 05:30 :: Dawson

Sajnálattal közöljük, hogy a mai bejegyzés az érdektelenség miatt elmarad.

Így kellett volna kezdenem és egyben zárnom is a soraimat, mert bizony nem volt túl nagy a látogatottság. Ám, hogy lássátok fegyelmező jellememet, nem írok sokat.

Najó, ennek inkább az az oka, hogy vasárnap lévén nem történt túl sok minden. Elhatároztam, hogy ma kipihenem magam, s sokáig alszom. De valahogy nem sikerült. Kb ötször ébredtem fel az éjszaka, s már 9:15-kor úgy éreztem nem meg tovább az alvás. Ne ijedjetek meg, azért erőt vettem magamon, s 24 év minden tapasztalatát felhasználva elhatároztam, hogy bizony addig nem látja a talpam papucs, amíg négy számjegyű értéket nem látok az órán. Aztán 10:30-kor már felkeltem.

A napomat a stat házi vitte el. 10 bolondnak való feladat... De legalábbis 9 biztosan. S sajnálom rá az időt, az az igazság. Ha lenne inkább két nehéz, akkor oké, de így... Mindegy, megcsináltam, egy szavuk nem lehet.

A mai klasszikusunk kicsit más stílusú lesz, de mindenkinek kötelező darab. Amennyire ismerem az olvasóközönséget, a többség már ismeri, de azért ez pont olyan dolog, amit nem lehet elégszer megnézni.

 

("Nem, én vagyok az, Phoebe!" :DDDDDD)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr48698234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2008.10.06. 05:46:51

Óriási tévedésben vagy! Nagyon sokan olvassák a blogodat, de a tegnapi hegymászó bejegyzéshez - én legalábbis - nem tudtam mit hozzáfűzni, legfeljebb azt, hogy elismerésem! No meg gratuláció, hogy lefelé te lettél a bajnok!:))
Korán reggel nekem jobban esik a halk muzsika, mint a Jóbarátok, de ez a régi Peti, jó volt.
Legyen jó heted, puszi

Yourri 2008.10.06. 22:05:08

Igen ez jó jóbarátokos rész:) Törpös hír: most egyeztünk meg a célprémiumban: salakon ha az idény végén az első háromban vagyunk, akkor 100eFt-ot kap a csapat, ha a teremben vagyunk az első háromban, akkor az 50eFt-ot! Úgyhogy lehet hajtani:)
süti beállítások módosítása