HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Help me

2008.10.15. 05:35 :: Dawson

Eljött a nap, bemutatták az új laptopokat. De erre még visszatérek.

Statisztika laboron nem volt semmi, elemeztem az Apple híreket, de az angol nem volt jó. Csütörtökre megírtam neki a legjobb esszét, amit valaha olvasni fog ezen tárgy keretében, erre mi a reakció "this is a better version." Hát khmmm.. Legalább egy "wow!"-t odabiggyeszthetett volna. Pár mondatomat furcsának találja, s állandóan azt akarja, hogy egyszerűbb mondatokat írjak. Hát de miért? Mert olyan nehéz felfogni az összetett mondatokat? Nem fogok tőmondatokat írni... Szóval ez a mai óra nem tetszett, de amúgy is gondterhelt voltam a már említett okok miatt.

Tehát az esemény. Nagy bánatomra immár nem hófehérek a gépek, köszönhetően annak, hogy műanyag borítás helyett már fém van, nevezetesen alumínium. Ennek azért több az előnye, mint a színnek, ami akár be is sárgulhatott volna. A konfigurációkkal is elégedett vagyok, bár kíváncsi vagyok, mennyire fog tükröződni a kép. Ha neten rendeled meg, akkor ingyenes házhozszállítás. Mondjuk nemtom, hogy meg tudom-e rendelni, mert pár helyről csak úgy lehet rendelni, ha a bankkártyához tartozó cím amerikai. De remélem itt erről nem lesz szó. Csak van egy nagy kérdés: melyiket szeressem. Két konfig van ugyanis, köztük $300. S az erősebb bizony kicsit a tervezett büdzsé felett van. Nem tudom, hogy vajon megéri-e. Ezek az élet igazán nehéz döntései... Egyelőre nem tudok dönteni, mindkettő mellett tudnék érvelni. Alszom még rá egyet, de lehet, hogy szerdán meg is rendelem, ha sikerül megálmodnom a végeredményt.

Ma mosás is volt, nagyon sok mindent mostam, egyszerre három mosógépet kellett használnom. Ez már ipari mennyiség, nem? S továbbra is utálom a pólókat a kezemmel kisimogatni. Babra munka, s a hátam is megfájdul közben. Most nézem az Anaheim meccset, vezetünk 2-1-re talán ma végre győzelem lesz a vége...

Szóval ez történt ma. Kicsit jobban is alakulhatott volna, mégpedig abban az esetben, ha most nem kéne azon agyalnom, melyiket válasszam. Ehh... Na mindegy. Remélem otthon minden rendben!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr6714689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloemy 2008.10.15. 05:49:21

Vedd a drágábbat, egyszer élünk:))

pultos 2008.10.15. 06:25:09

Ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz! Attól tartok azonban, hogy ha az "olcsóbbat" választod, mindig az fog eszedbe jutni, hogy a másik jobb lett volna... és akkor már nem tudsz rajta változtatni. Ha meg elfogy a pénzed? Majd csak lesz valahogy!
Puszi

törpicur 2008.10.15. 09:50:17

Hi

Sztem is a drágábbat vedd meg, aztán ha meg elfogy a pénzed, majd elmész pénzért focizni:D:D Amúgy kezdem sajnálni az Anaheimet..(Mi megint behúztuk:P:P)

Yourri 2008.10.15. 10:20:35

Én is vennék Apple laptopot, fele pénzt azért fizetem mert jól néz ki...:)

Yourri 2008.10.15. 10:22:10

jaj nem, én is helyett én nem is

bisti 2008.10.15. 11:43:40

ha ár per érték arányban jobb a drágábbik, akkor arra tenném a voksom. főleg ha a dollár árfolyama igencsak kedvező a HUFunkra nézve :) másrészt meg egy menő informatikusnak (vagy mivel is foglalkozol?:P ) szüksége van a legtutibb szerkentyűkre. Carpe Diem! :D

Dawson 2008.10.15. 18:47:50

Köszönöm az észrevételeket. De a gond az, hogy nem vagyok róla meggyőződve, hogy a drágább gép ér-e annyit. Tehát jobb-e $300-ral.

Yourri! Igen, az összeg bizonyos százaléka tényleg a külsőre megy. De ezzel együtt is annyiba kerül, mint egy hasonló tudású, kevésbé designos gép. Pláne, hogy én még olcsón vettem a dollárt :)
süti beállítások módosítása