HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Mondj Nemet!

2008.11.25. 02:32 :: Dawson

A reklámra. Nem gondolkoztam sokat azon, hogy akarok-e reklámokat a blogra. Pedig állítólag pénz is járt volna hozzá, meg ki lehetett volna kerülni az index címlapjára, de valahogy mégsem vonzott. Gondolom azért ehhez az én blogomnál picit nagyobb látogatottság kellene, nomeg nem is akarok különféle tamponreklámokat látni a már-már tudományos szintű és komolyságú posztok között.

Nézzük, miről is írjak. A legfontosabb, hogy otthon már 25-e van. És mi van november 25-én? Na mi? Hát Katalin nap! Ezúton szeretnék minden Katalin ismerősömnek boldog névnapot kívánni, de legfőképpen Édesanyámnak, aki nélkül ez a blog sem jöhetett volna létre. Legyen szép napotok!

Aztán. Hazatért lábteniszes hősünk a világbajnokságról, s CNN is lehozta a hírt, miszerint hármasban bronzérmet szerzett. Nagy-nagy gratula, mindannyian nagyon büszkék vagyunk. Mondjuk ezen jóindulatunkat azon nyomban elvesztette, mikor kiderült, hogy két meccs között nem ezt a portált látogatta. Ejnye-ejnye.

Első és jóeséllyel utolsó alkalommal kihirdetett (vagy ki sem hirdetett) "Kérdezzetek, válaszolok!" című játékunk győztese "bisti" nevű kommentezőnk lett, így az ő mélyenszántó kérdéseire próbálok hasonló választ adni. Napközben főként olvasok, esetleg tanulgatok. Hó még nincs, sőt az utóbbi időben semmilyen jellegű csapadék nem volt. Mondjuk hideg az van. Gymbe mostanában kevesebbet látnak, de ami késik, nem múlik. Fogok még menni, de nagyon hideg van, s nagyjából 15 perc séta oda (de 10 biztos), s ugyanennyi vissza is. A Törpök pedig "'&#+'%!=+%"!+@{[!!!!!!! Két vereséggel kezdeni a terembajnokságot??? Ennél azért picit többet várnék. Vagy a fejekben nincs minden rendben?

Mike az utóbbi időben jófiú volt, de ma nagyon hangosan nézte a Houset, s nem bírtam tovább, átmentem. Kopogok, semmi. Megint kopogok, semmi. Harmadjára is kopogok, kicsit erőteljesebben, semmi. Ekkor mögülem kilép valaki a mosdóból, s hát ki volt az? Mike... Cseles. Bent sem volt a szobájában, de üvölt a TV. Azt hittem erre csak egy nagymama képes :) Aztán megemlítettem neki, hogy ugyan megtenné-e, hogy lehalkítja a készüléket, amire az "Of course!" volt a válasz, s egy kis mosoly, hogy nem neheztel. Még szép... Majd mondta, hogy bármikor szóljak, mert "I don't give a shit about it." Hát köszi... Én speciel kénytelen vagyok. Azért most alaposan megnéztem magamnak. Nem magasabb szerintem, mint én, talán 5 centivel alacsonyabb (max), de egy olyan 15 kilóval "erősebb", főként hasban. Mindenesetre elfutni el tudnék előle, no nem mintha ez bármikor előfordulhatna, kemény vagyok, mint a szikla :D

Kijavították a múltheti stat quizt, ahol 15 pontból 17-et sikerült szerezni. Így összességében 368/367-en állok, amiből arra bátorkodtam következtetni, hogy valószínűleg meg lesz a tárgy. Még van egy vizsga (kb zh), egy házi, meg egy projekt feladat. Utóbbit Ákossal együtt csináljuk. Majd.

Nagyjából ennyi. A nagy csendből arra merek következtetni, hogy otthon minden rendben. Remélem jól sejtem. Este Ducks meccs és még vacsiznom is kell, nomeg angolra is írnom kéne valamit, szóval megyek. Mégegyszer boldog névnapot a névnapot ünneplőknek! Legyetek rosszak...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr66787070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása