HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Brunch - avagy "villásreggeli, késői reggeli"

2022.01.10. 07:05 :: Dawson

Lassan már nevezhető szokásosnak az ébredésem időpontja, frissen üdén (ezt az autocorrect "Irén"-re írta át...) pattantam ki az ágyból. Amúgy érdekes, mert itt később kel a nap, mint otthon, még 8 után, szóval hamarabb kelek fel, mint a nap... Elolvasgattam, amit el kellett, válaszoltam, amire válaszolni kellett, majd elkezdtem csinosba rakni magam a brunchra. (Igen, tiszta alsónaci is volt...) Amire egyébként tényleg nem tudok magyar szót, szerintem a villásreggeli nem elég pontos, vagy legalábbis én nem teljesen ezt értem alatta, szóval lehet, hogy nálam van fogalmi zavar. A helyet, ahova készültem már napok óta kinéztem, jókat olvastam róla, így nem esett nehezemre az a 7 perc séta a szép reggeli napsütésben. Ja, mert egyébként egész nap olyan napsütés volt, hogy el kellett fordítanom itthon a reluxát, hogy lássak...

Szerencsére volt szabad asztal a helyen, ami miatt egyébként aggódtam. Jó, hogy relatíve korán érkeztem, 20 perccel később már sorba kellett volna állnom. Maga az étterem zseniális hangulatú, olyan, mint amilyeneket a filmekben látni. Már itthon eldöntöttem, hogy a "Big Ass Breakfast" című menüvel megyek, mert... Mert csak. Maga a reggeli nem volt rossz, de azért azt sem mondanám, hogy megváltotta volna a világot. A juharszirupot én még mindig egy picit túlértékelt dolognak tartom, nem rossz, nem rossz, de azért mondjuk az áfonyalekvár simán jobb. Természetesen megettem mindent. Még akkor is, ha egy pirítóssal és két palacsintával a vége előtt már tele voltam. De ilyenkor csak hajtja az embert, hogy kifizette, nem hagyja ott, álltatja magát azzal, hogy ha megeszi, estig nem fog enni -csak egy kis gumicukrot, ami kint van az asztalon, de az nem számít-, szóval megtettem, amit megkövetelt a haza, Fut fact: valóban nem ettem később, csak egy szendvicset este 7-kor. A fizetés kicsit vicces volt. Hozták a számlát, ami 21$ körül volt. A számlán alul ott van, hogy mennyi a borravaló 10%, 15% és 20% esetén. Én mondtam, hogy legyen 25. Csak én a végösszegre értettem, a kislány pedig úgy, hogy 25% borravalót adok, ezért nagyon-nagyon megköszönte. Egyébként nincs nagy eltérés a kettő között, de azt hiszem, jobb lesz, ha legközelebb egyértelműbb leszek, mert mondjuk egy 80$-os vacsoránál már nem lenne olyan vicces a dolog. Amúgy, eddig mindenki értette, mire gondolok ilyenkor, ezért is lepett meg, hogy most ez így félrement. És bár elég ciki volt ott fotózni, a kedves olvasóközönségemért bármit, ugyebár...

A délelőtt olvasgatással és sakkal telt, egy kedves olvasóval játszottunk 5 rapid partit, nagyon jó volt. Koradélután pedig fogtam magam, és kimentem sétálni ebbe a napsütésbe. Vettem egy kávét, majd az óceánparton sétálgattam, miközben a 49ers (NFL) eredményét néztem fél percenként. Ja, és közben megint találkoztam azokkal az állatokkal, sőt, közvetlenül mellettük kellett elmennem, mert el nem repültek volna... Nekem nagyon vadlibaféléknek tűnnek. Csináltam róluk képet, de ezt már nagyon titokban, mert elég egy nap egyszer úgy égni, mint az étteremben. Szóval ezért nem középen vannak...

img_2059.png

Több, mint másfél órát kint voltam, épp visszaértem a Ducks (NHL) meccsre. Meg a Warriors (NBA) meccsre és az utolsó NFL meccsre. Elég nehéz egyszerre három sporteseményt követni, szóval a kosármeccset félre is tettem, megnéztem az elejét, úgyis az érdekelt. Így szépen csendben eltelt az este, holnap pedig már...

Holnap pedig már munka. Vagy legalábbis olyasmi. Egyelőre annyit tudok, hogy 9:30-kor (ami nektek már 18:30), lesz egy online meetingem, ahol majd milliónyi infót mondanak, én pedig próbálok ebből legalább 2-3 dolgot megjegyezni... Érdekes lesz.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr5716808502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Porsee 2022.01.10. 07:57:09

Azok kanadai ludak kérlek szépen, amik a lúdalakúak rendjébe, ezen belül a récefélék (Anatidae) családjába tartoznak, főleg Észak-Amerikában élő madárfaj. 2020-ban azonban Siófokon is találkoztak eggyel, szegény azt hihette az Aranypart valami menőbb hely :)

Béééé 2022.01.10. 09:22:33

Varom az elso ettermi beszamolot, ahol az adhato borravaloszazalekok listasa ket tizedesjegy pontossaggal van felsorolva - a szamla vegen!
Amugy en a brunchot egesznapos reggelinek szoktam hivni, amugy valahogy a BReakfast es a lUNCH hazasitasa. REBE'D?

Richie21 2022.01.10. 17:29:47

Jól néz ki ez a brunch, ennél már csak az lenne jobb, ha közben a háttérben meg szólna a Picasso Branch :D :D

Dawson 2022.01.11. 05:07:49

@Porsee: Wow, nem tudtam, hogy egyébként ornitológus vagy! Azt hiszem, ezzel ki is végeztük a tudományt erre a hétre :)

Dawson 2022.01.11. 05:09:54

@Béééé: Egyelőre még kivárok azzal a komolyabb étteremmel ;)
Rebéd, ez tetszik! :D :D :D

Dawson 2022.01.11. 05:11:31

@Richie21: Pfff, ez eszembe sem jutott... :D Pedig biztos lett volna tőlük valami abban a zenedobozban, amit le tudtam volna kérni! (Egyébként olyan klasszikusok mentek, mint a Californication.)

Roli88 2022.01.11. 15:34:42

utolsó NFL meccs = CHARGERS meccs :D nehezedre esett volna leírni, hogy a liga legjobb csapatát nézted? :P

Dawson 2022.01.12. 04:27:34

@Roli88: Chargers meccset néztem, és bár nyert a Raiders, nem tartom a liga legjobb csapatának. Pedig ők legalább bejutottak a playoffba... ;)
süti beállítások módosítása